Jak reklamovat dioptrické brýle?
- Dana Černá
- 5. 11.
- Minut čtení: 2
Reklamace dioptrických brýlí je proces, kdy může zákazník uplatnit svá práva v případě, že zakoupené zboží nesplňuje požadavky nebo je vadné.

Informace k reklamaci
Kontrola kvality: Pokud si kupujeme jakýkoli výrobek, tedy i brýle, vždy je třeba si věc dobře prohlédnout, zkontrolovat, zda nemá nějakou zjevnou vadu, poškození. Pokud nějakou závadu zjistíte, je třeba zboží ihned reklamovat. Pokud si brýle vyzvedáváme osobně, tuto kontrolu provádíme na místě, dříve, než podepíšeme předávací protokol, který je dokladem, že brýle jsou předány zákazníkovi v pořádku a bez závad.
Dokumentace: Vždy je nutné uschovat doklady od zboží, jako je faktura, případně i záruční list, které potvrdí vaše nároky na reklamaci a dobu nákupu. Bez těchto dokladů nelze reklamaci uplatnit.
Reklamační doba: Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dní od jejího uplatnění, pokud se s prodejcem nedohodnete na delší době. Uplatnit právo reklamace lze po dobu 24 měsíců (záruční doba) od převzetí zboží.
Reklamace v První Optice:
Na brýle je standardní záruka 24 měsíců.
U multifokálních brýlí je u nás záruka na přivyknutí v délce 1 měsíce.
Zajišťujeme pozáruční servis u nás zakoupených brýlí.
Zajišťujeme opravy a servis brýlí i po záruce.
Kde reklamovat brýle?
Pokud k reklamaci dojde, vždy je třeba ji řešit osobně a jít je reklamovat do optiky, kde jsme brýle koupili.
Oprava nebo výměna brýlí
Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, brýle budou opraveny nebo vyměněny. Je třeba vědět, že se vždy provádí výměna, oprava té části brýlí, kde byla zjištěna vada.
Předejděte výrobě špatných brýlí z důvodu nesprávné hodnoty dioptrií a vždy si nechte před nákupem nových brýlí přeměřit zrak. Na pobočkách První Optiky vám přeměříme zrak bez dlouhého čekání na termín a v čekárně. Využijte možnost objednání on-line, telefonicky na čísle +420 775 888 001 nebo prostřednictvím mailu info@prvnioptika.cz.
Pamatujte na to, že reklamace dioptrických brýlí by měla být podána co nejdříve, aby bylo možné situaci vyřešit co nejrychleji. Reklamační proces není složitý je však důležité vědět, že je třeba mít doklady a dodržet záruční dobu. V První Optice vždy při převzetí nových brýlí dostanete lístek se všemi informacemi.



